AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

3 Ocak 2011 Pazartesi

KAKTÜSÜM ÇİÇEK AÇTI

Kaktüsüm bu yaz 2 kez çiçek açtı.. Her iki seferde de ikişer çiçek verdi. Çok güzel ve büyük bir çiçek. Enfes bir kokusu var. Güneş batmaya yakın hareketlenme başlıyor, battıktan sonra büyük bir hızla goncadan çiçeğe dönüyor. Sabah üzerine güneş gelince de soluyor.

 

2 yorum:

  1. bu kaktüsün türü ne acaba bizim de ofiste 3 4 çeşit kaktüs var ama 3 yıldır çiçek falan açmadılar doğru düzgün büyümediler bile

    YanıtlaSil
  2. Valla cinsini bilmiyorum, yazlık komşumuzda çok vardı, onun hediyesi. Sanırım 3 yıl önce hediye ettiğinde de büyüklüğü bu kadardı. Ama üzerindeki yavruları yoktu. Ertesi yaz pıtır pıtır yavruladı, her yıl en az 2 çiçek açıyor.
    Bu arada kaktüsümüm adı ERDEM.
    Bütün çiçeklerime eğer hediyeyse, hediye edenin adını veriyorum. Böylece, hem daima kimin armağanı olduğunu hatırlarım, hem de onu anarım :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?