AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

22 Mayıs 2011 Pazar

OSMANLI SERİ DEVAM (SÜMBÜL)

Dedim ya, İlham amca gittikten sonra çizdiklerim içinde en sevdiğim bu oldu, bu da Osmanlı serinin yandan çarklısı :)
Telleri simetrik olarak kıvırmak epey uğraştırdı doğrusu. Ama sevdim. Bundan daha yaparım. İnci beyazı ve uçuk pembesi de fena olmaz gibi geliyor. Resin dökmesem belki daha hoş olacak, fakat tellere güvenemiyorum, zamanla düşebilirler gibi geliyor.


12 yorum:

  1. Face'de gördüm, koştum geldim:)) Resin çok güzel gösteriyor ama. Hem boyut katıyor hem de pırıltı.Şahane olmuşlar. Devam...

    YanıtlaSil
  2. düşmeyedebilirler,ben fimoyla nerdeyse her malzemeyi kullandım,teller duruyor yerinde,ama resinli de hoş olmuş,gerçi ben sevemedim şu resini gitti,sabır yok ki bende onun kurumasını bekleyecek.

    YanıtlaSil
  3. Siz de benim gibi gece kuşlarındansınız sanırım Nedret Hanım. Geç saatlerde facede görüyorum sizi. Bunları yazarken baktım yoktunuz :)
    Resinlerin devamını bugün yayınlayacağım. Çok çalıştım çook :D

    YanıtlaSil
  4. bloğunuzda yayınladığınız ürünlerin hepsi birbirinden şık ellerinize sağlık ..sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Düşüyor fimofimo. Bugün yayınlayacağım kelebek serisindekiler pıt pıt düştü. Gerçi resin dökeceğim diye yapıştırmamıştım ama...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Bilge Hanım. Hoşgeldiniz, hemen blogunuzu ziyarete geliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Blogunuzu bulamadım Bilge Hanım.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş, ellerinize yüreğinize sağlık...Gül kurusu, bordo da olur mu olur hani?
    ŞU teller hiç olmadan olmuyor mu yani telleri kullanmasanız bu şekli elde edemiyor musunuz polimer kile hiç elim deymedi merak ettim?

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Fiamma. Bordo fikrini çok tuttum, mutlaka yapacağım.
    Telleri çoğu zaman dekoratif amaçla kullanıyorum, bu sıralar hoşuma gidiyor, yarın ne düşünürüm belli olmaz :) Bu konuda eleştiriniz varsa benim için çok değerli olur.
    Fakat karanfil ve lalelerde biraz da destek amaçlı kullandım, zincire takılacak yerler pek narin olacaktı.

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nihal Erpedenciğim, zevkle hayranlıkla bakıyorum ki hiç el sürmeye cesaret etmediğim bir malzeme polimer kil:) bu nedenle eleştirmek en kötüsünde bile haddim değil. Ben sadece telsiz olup olmadığını merak ettim. Tekrar ellerinize ve emeklerinize sağlı bordoyu merakla bekleyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba ne güzel bir blog bu! Nalanın bloğunda rastladım size ziyarete geldim.Takılarınız müthiş güzel.Bende polimer tutkal ve nişasta karıştırıp bazı bebek el ve yüzlerinde kullanıyorum.Merak ettim polimer kil nedir nerden alıyorsunuz? Sevgiler
    Esra

    YanıtlaSil
  12. Hoş geldiniz Esen Hanım. Güzel sözlerinize teşekkür ederim.
    Polimer kil hobby mağazalarında, sanatsal kırtasiyelerde bulabileceğiniz kimyasal anlamda doğru bir söz olmayacak ama sentetik seramik gibi bir malzeme. Paketleri ve rengarenk görünümleri ile oyun hamuru ile karıştırılıyor ki, buna fena halde bozuluyorum. Uysal bir malzeme, şekillendirmek kolay, renkleri karıştırmak mümkün. Şekillendirdikten sonra ev fırınında markaya göre 110-130 derece arasında fırınlanıyor. Sonra da vernikleniyor. Çeşitli markalar var. En bilineni, Türkiyede ürün adıyla marka adı karışan Fimo. Üretici firmanın değişmesi sonucu Türkiye'deki ithalatçı firma ile üretici arasındaki yasal sorunlar nedeniyle ithal edilmez oldu. Piyasada var, ancak eski ürün olduğundan, çoğu sertleşmiş çıkıyor. Çaresi biraz yağ ile yumuşatmak olsa da yeni başlayanlar için bu durum sorun yaratabilir. Bunun dışında Premo, Sculpey III ve Cernit bol miktarda var. Cernit 4 TL, diğerleri 5.50 tl civarında satılıyor.
    Bulabileceğiniz en iyi yer Tahtakale Hobi'dir(tahtakalehobi.com). Ben ve pek çok blog arkadaşım bu mağazadan çok memnunuz, çeşit bol,fiyatlar da gördüğüm her yerden daha uygun.
    Polimer kil denince çenem bir düşüyor ki, toplayabilene aşkolsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?