AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

2 Aralık 2011 Cuma

EPEYCE BİRŞEYLER BİTİRDİM (4)

Bazı şeyler göründüğü gibi olmayabilir. İçini, aslını bilmediğimiz şey için önyargılı olmamak gerekir filan diye ağır laflar edip bu üç kolyeye hava kazandırayım dedim :)))







18 yorum:

  1. so 'Beautiful I love your work!
    good weekend
    Greetings Baukje

    YanıtlaSil
  2. Това ,което правиш ,за мен е фантастично красиво!Страхотни неща!Поздравления!

    YanıtlaSil
  3. Thank you Baukje, good weekend for you too.

    Благодаря ти, Нели. Поздрави.

    YanıtlaSil
  4. Huuuuuuuyyyyt:)) Çok sevdim her biri ayrı güzel ama en çok kalp ve temaları ıslık çaldırdı bana:))) Yüreğine sağlık, Nilüfer'e sağlık:)) artık böyle diyeceğim hiç kurtuluşun yok:))

    YanıtlaSil
  5. Ah Nihal'ciğim, ben de diyorum ''Nihal birsürü şey yaptım'' dedi neden yayınlamıyor:(( İçim yanıyor içim. Hiç aklım ermedi nasıl oldu bu iş. Şaşkınlık içindeyim. Kuracalasam etsem anlarım ama hiç kurcalamadım ki:(( Neyse toparlanmaya çalışacağım. Arkadaşlar da bilmemiştir yorumları kestim diye gönül koymuşlardır diye üzüldüm.
    Hârikalar yaratmışsın yine. İnce zevkinin hayranıyım. Bunlar uçtu mu Etsy'ye? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Nihalim benim blogumda izlediklerim içinde sen varsın da, senin blogunda izleyicilerin içinde ben yoktum, ekledim, senin blogunda izlediklerim gadgeti zaten yok, bilmiyorum yaaani :))
    Yaaa, ne güzellikler çıkıyor senin şu becerikli parmaklarından, tabii ben onlara takı olarak bakmıyorum :)) HAYRANIIIM :)

    YanıtlaSil
  7. Ah.. ah bu google problemleri. Ay ben neler kaçırdım Nihal.. Hay Allah.. Ben de diyorum ki Nihal de benim gibi kış uykusuna çekildi. Meğer izleme liztemden silinmiş blogun. Dolayısıyla hiç yayın yapmıyorsun gibi algıladım. Neyse. Ekledim tekrar. VE tabii bloguna koşarak geldim. Yine nefes kesiyor. Yine insanın aklını başından alıyor yaptıkların. Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  8. Çok şekersin Fiamma'cığım :) Nilüfer bu sabah gitti, ama 3 tane daha bitirdim alkışla beni :)))

    Ayşım Hanım'cığım Uyku şımarıklığıyla cevap vereyim Mııırrrrrk :)

    Nedret'ciğim bu çok sıkıntı verici bir durum gerçekten, insan bir anda hatırlayamıyor da izlediklerinin tümünü. Düzeltip eksikleri tamamlamak için sağlam mesai gerekecek.
    İltifatlarına teşekkür ederim. Daha hiç birini Etsy'ye gönderemedim, ancak bitirip resimlerini çekiyorum.

    BAnu'cuğum diyorum ki hep beraber kazan kaldırsak, artık Google'a mı olur, blogspot'a mı olur. Çok tuhaf gerçekten, izleyicilerim arasında bulunmadığını fark etmedim, çünki sen yayın girdiğinde "Tüm Blog Güncellemeleri"nde görüyordum. "İzlediklerim" gadgetini de beceremedim daha, izlediğim blogların linklerini oraya manuel mi koymalıyım yoksa otomatik kendisi yerleştiriyor mu bilemiyorum. Yanlış bir şey yapıp da bir şeyleri bozarsam diye korkuyorum.
    Güzel sözlerin için çoook teşekkürler. Şu elimdekiler bitsin de ben de yapmak istiyorum şöyle sağlam bir pano :)

    Hoşgeldin Gülsüm'cüğüm. Valla Nedret iyi ki yazdı blogunda bu problemi. Yoksa ben de bu sevgili hatunlar neden uğramaz oldu diye hayıflanıyor, niye gelmiyorsunuz demeye de utanıyordum.
    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. olağanüstü bir güzellik..

    YanıtlaSil
  10. muhteşemler.hele ağçlı olana aşık oldummm..

    YanıtlaSil
  11. Nihal'ciğim. tekrar geldim. Sâlim kafayla tekrar baktım yaptıklarına. Eline su döken olacağını sanmıyorum bu konuda:))

    YanıtlaSil
  12. Noblesse'ciğim teşekkür ederim.

    Alanay'cığım teşekkür ederim, ama ağaçlı hangisiii ??? :)

    Aman Nedret'ciğim neler var bir bilsen.Mesela Kathleen Dustin'e bir bak.

    YanıtlaSil
  13. ayy içim gitti yine :D ellerinize sağlık..kalplere bayıldım..bian gözümde kırmızı kap içinden siyah bişeler akıyor yada kırmızı kalp içinde çiçeler ve çiçeklerin altı siyah diye iki resim canlandı..

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Sevgili Uğur Böcekciğim :) Oluur neden olmasın... da ben istedim ki, katı-karanlık görünse de aslında kalbin derinine bakabilmek lazım, mutlaka her kalpte güzel bir yan bulunur tarzı bir düşünceyi simgeleştireyim. Demek o an iyimser ruh halindeymişim :)) "Herkese aldanma, her güler yüze kanma" modunda olduğum bir gün önerilerinizi mutlaka hatırlayacağım :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. bi aralar bende yapıyordum ıtıraf edeyım bu kadar guzelını hıc ypmadım amatorceydı benımkısı bunlar usta ellerden hunerlı ellerden harıka olmus canım emeklerıne sağlık,sevgıler...

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim Sevgili Zeymuran, hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil
  17. gerçekten mükemmeller ellerinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?