AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

23 Ocak 2012 Pazartesi

LALELER ÇOĞALDI

Bitireyim de öyle yayınlayayım dedim ama dayanamadım. Bu laleleri pek sevdim. Genellikle bir yaptığımın ikincisini de yapmak bana dokunuyor, kaşındırıyor :) Sonunda ne çıkacağını bildiğim için heyecanı kalmıyor, gazı kaçmış kola etkisi yapıyor. Ama bu lalelerde öyle olmadı. Renkler farklı olduğundan herhalde. Beş tane yaptım, daha da yapasım var. Şöyle güzel bir turkuaz, belki toprağa bakan mat bir pembe de yapabilirim.
Yapması zevkli de angaryası sevimsiz. Zımparalarını bitirdim. Biiir sürü boncuk yaptım. Şimdi resinleri dökülecek. Boncukları resinlemek en zoruma gideni. Resini sür, bekle, uzayan damlaları al, biraz daha bekle, yine al, arada bir git boncukları çevir ki yamukluk olmasın, tam sertleşmeden kürdanları oynat ki yapışmasın. Yok ben başka yapmayayım. Yeter bu kadar.
Daha önce yaptığım bir kaç parçanın arka yüzleri yada ikinci kat resinlerini de aradan çıkarıyorum.
Resinler sertleşsin, bir iki güne kadar biterler sanırım.



17 yorum:

  1. Bir kaç defa el atmaya çalıştım polimerkil e ama pek iç açıcı değildi sonuçlar..ilk yaptığım fena değil gibi gelmişti doğru düzgünde bilgim yoktu ve nette bu kadar çok bilgide yoktu..kendi çapımda yapmıştım ama fırın derecesinde(yabancı marka bir fırın olduğu için söylenilen dereceler fırında neye denk geldiğini bilememiştim) sorun oldu bide iki ayrı markayı bir arada kullanınca ağzı burnu bir yana giden çalışmalar çıktı ama ben yinede onları değerlendirdim :))
    sonraki bir iki elime alışımda eciş bücüş şeyler olunca geri bozdum ve kaldı polimerkil..ama sizin çalışmaları her gördüğümde iştahlanmıyor değilim ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok uğraşıyorsunuz bu lalelerle ama harika olmuş hepsi doğrusu.Büyütüp bakayım dedim çok büyümedi ama galiba ilkini en çok sevdim :) Güle güle kullanılsınlar, yapana allah uzuuuun sabırlar keyifler versin:)
    Bir daha baktım şimdi.. ı ıhhh ayıramıyorum birinci değil hepsi çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Alın teri dökmeden de böyle güzel olmuyorlar işte:))
    Boncuklara da sprey vernik sıkıver deyip seni kızdıracağım, ''şişir gitsin'' gibisinden.Zzzopayı yemeden kaçayım:))
    Gazı kaçmış kola ha?:)))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Uğur Böceği, internette özellikle YouTube'da pek çok uygulama bulabilirsiniz. Farklı markaları karıştırmak pek sorun yaratmıyor. Bu lalelerde hem Fimo, hem Cernit, hem de Sculpey III var. İştahlanıp yapmak isterseniz kafanıza takılanlar için yetebildiğimce ben buradayım. Öğrendiklerimi memnuniyetle paylaşırım.

    Serpil Hanımcığım, teşekkür ederim. Bu blog hep kafasına göre işler yapıyor. Ben de anlamadım büyümeme konusunu. Önceki yayında ilk resim büyüyor, diğerleri büyümüyor. Eskiden böyle olmuyordu.

    Kızmak ne demek Nedret'ciğim. Çok haklısın. Şu sprey verniği bir türlü alamadım. Tavus Kuşlarında markasını bile vermiştin oysa. Hemen gidip listeme yazayım, yoksa yine unuturum.

    YanıtlaSil
  5. Çok emekli ama inanılmaz güzeller... Ellerinize sağlık, hayran hayran izliyorum sizi..

    YanıtlaSil
  6. Büyük emek ama sonuç muhteşem,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. İnanılmaz güzeller Nihal hanım.. Ellerinize sağlık=))

    YanıtlaSil
  8. begendiğimiz her şeye güzel diyorsak seninkilere ne demeli Erpeden ???
    güpgüpgüpgüzel :) nefesimi tutarak kaşıkçı elmasını seyreder gibi seyrediyorum yaptıklarını... sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ama benim kullandığım biri öğrencilere sattıkları ucuz bişeymiş diğeride bir cernit ti galiba..ve o ucuz olan simli çok yumuşaktı hemen gevşeme olayı oluyordu..diğeri de kendini tutabiliyordu..dediğim gibi fırın dereceside biraz fazla oldu galiba yayıldı tüm boncuklar :D ama takıldığım zaman sizi rahatsız edeceğim galiba :) çok teşekkür ederim ilginiz için

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Cebimdeki Renkler teşekkür ederim. Ben de sizi.

    Esen Hanım, Efser Hanım çok teşekkür ederim.

    Ayşenur'cuğum iyileşmiş dolaşmaya başlamış. Teşekkür ederim, dur bakalım bitince nasıl olacak.

    Sevgili Uğur Böceği, rahatsızlık ne demek. Memnuniyetle.

    YanıtlaSil
  11. Harikalar, 2 aya kadar gerçekleri de açmaya başlayacak, senden ilham alırlar. Hımm siyah lale yok arlarında henüz belki o da eklenir bir dahakiyazıya.

    YanıtlaSil
  12. Ayyyy çok güzel bu laleler gerçekten yaaa, harikasın Nihalim, sen bu işi harika yapıyorsun, öptüm ellerini :)

    YanıtlaSil
  13. Epey zahmetliymiş doğrusu:) Laleler şahane görünüyor.

    YanıtlaSil
  14. Ay Fiamma iş çıkarma başıma, daha yapasım var zaten, ama boncuk faslı yıldırıyor. Valla güzel olur siyahı da yani. Ah bir rahat durmazsın ki hatuncuğum.

    Sevgili İnanirsakolurbence, çok teşekkürler. İnşallah bitmiş halleri de iyi olur.

    YanıtlaSil
  15. Nasıl güzeller nasıl güzeller! Formun zarafetine mi renklerin ahengine mi neye bakayım. Çok çok güzeller. Ellerinize sağlık. Bayıldım.

    YanıtlaSil
  16. Olá! Parabéns pelo lindo trabalho. Maravilhoso e belo. abraços.

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Proje Çantası, ne güzel sözler. Teşekkür ederim.

    Remédios, Obrigado. Bom ver você aqui.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?