AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

19 Mart 2012 Pazartesi

TAMAMDIR, KIŞ BİTMİŞTİR

Artık tamam, bitmese de bitti. İki gündür güneş geri geldi. Yine soğumaya kalkar mı acaba? Hiiiç umurumda değil. En azından buraya bahar geldi. Öyle sıkılmışım ki kardan, buzdan, soğuktan, alelacele tema değiştirdim, şahane olmadı ama en azından bahar. Daha oynayacağım renklerle filan.
Size tanıştırmak istediğim genç bir hanım var. Gerçi bloguna bakınca gördüm ki, bir hayli ortak blog arkadaşımız varmış. İsmi Kübra. Gencecik, gözleri pırıl pırıl bakan, güzel, şirin bir hanım. Şu meşhur vav kolyenin yeni sahibi. Tanışmak istedik, kolyesini elden teslim ettim. Ne iyi olmuş. Cuma günü Üsküdar'da buluşup kahve içtik. Bol bol güldük, şansımıza güneşli güzel bir gündü, pek keyifli oldu.

Yeni arkadaşım çok da zarif bir jestle, kendi yaptığı o güzel çiçeklerle süslü bir toka hediye getirmiş. Seramik ve kumaş çiçeklerini web sayfasında ve blogunda görebilirsiniz.

15 yorum:

  1. Çook şirin olmuş, boşver şahaneyi:)Tokalar saçlara pek yakışmış, güle güle kullanılsın.Kelebekler de toka da içimi açtı, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Evet ya, şirinlik yetsin değil mi? Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. nihal ablacım seni çok seviyorum bir türlü bloguma gelmedin ne yapmalıyım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Mavii'ciğim, ben senin blogunu nedesembeğenirsin sanıyordum. Bu gün farkettim. Kusura bakma ne olur. Hemmmmmen geldim. Takipçin oldum bile. Öptüm seni.

      Sil
  4. Ammanıyyyyyn, yeşil yeşil pek tatlı olmuşsunnnn, bahar gelmiş bahar bloğuna:)) Tokanda pek bir şıkmış, Kübra hanımın ellerine sağlık, gidip bakim bloğuna:)) Artık kar yağsa da tutmaz korkma, cemreler düştü:))Kocakarı Fiamma:))

    YanıtlaSil
  5. :))) Komik kadın. Artık böyle mevsime göre değiştireceğim. Şimdi yazlık çalışmalara başlayayım :))

    YanıtlaSil
  6. gerçekten bloğunuza bahar gelmiş .Çok hoş olmuş tokanızla baharı saçlarınızda da yaşayacaksınız.Güle güle iyi günlerde kullanın .İyi akşamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Anne Eli. Tokam sahiden tam baharlık. Rengi burada tam çıkmadı, çok tatlı uçuk pembe.

      Sil
  7. Ne hoş olmuş bloğunuz:)
    Zarif tokanızı güle güle kullanın, yapanın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Elişi Defteri. Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  8. blog bu haliyle tam baharlık olmuş Nihal hanımcım.hediyen müthiş.güle güle kullan.kübra hanımın bloğunada şimdi ziyarete gidiyorum.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın, sen de beğendin, çok sevindim. Teşekkürler.

      Sil
  9. Merhaba! :) bloğunuzu çok beğendim, cıvıl cıvıl çok güzel! ben de sizi kendi bloğuma beklerim, sevgiler.. :)
    www.LensMarket.Com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoşgeldiniz. Koşa koşa geliyorum.

      Sil
  10. Wao, This is Amazing..Love it :)

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?