AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

23 Ekim 2012 Salı

YENİ ARA YÜZDEN NEFRET EDİYORUUUUM

Of ya, bu ne ya, eskisini yeni sökmüşken yapılır mı bu ya.
Gecikmeli de olsa, bloguma sonbahar elbisesini giydirmek istedim.
Özendim, uğraştım, sonbahar teması hazırladım. Ara ki bulasın nereden yapılır.
Neyse buldum. Alçak ne arka planı, ne de kapak resmini kabul etmiyor. Birine kotanız dolu diyor, diğerini iç hata (ne demekse) nedeniyle kabul etmiyor.
Of yaaaaa.
Fazla da kurcalayamıyorum, bozarsam bir daha toparlayamam. Eeee no'lucak şimdi? benim blog hep böyle mi kalacak. Sıkıldım ben.
Bari yaptıklarımı buraya yükleyeyim de hevesim kursağımda kalmasın.



8 yorum:

  1. Üzülme şekerim,biz gönül gözüyle bakıyoruz zaten; son hazırladığın tema bizim için geçerli olacak.Yaz temasını zihnimizden söküp attık işte hooop!Tamamdır....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşşa Ruhsar'cığım :) Ama ne uğraştım. Gariban Paint programı ile ne kolajlar yaptım. Yazık bana yaaa

      Sil
  2. Uygulayamasan da ne kadar da güzel olmuş :) Bende çok zor alışıyorum bu yeniliklere Nihalciğim.İnsanın eli tam bir şeye alışmışken değiştirilmesi ağır geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off sorma Gülden'ciğim. Bloghocam.blogspot.com'un sahibi Serdar Bey'e imdat dedim. Sağolsun hemen cevap yazdı ama, galiba onu da beceremedim. Biraz daha başını ağrıtacağım galiba.

      Sil
  3. Daha ne olsun. Pek güzel olmuş. Bana ''yap'' desen, mümkünü yok yapamam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şekerim, ben yapmadım ki. bloghocam.blogspot.com'un sahibi sahibi Serdar bey imdadıma yetişti sağolsun. Adım adım yaptırdı, hatta en sonunda arka planın boyutunu ayarlayamadığım için şablonu ve resmi gönderin bey yapayım bile dedi. Yoksa benim harcım değil. Sanırım kotam dolmak üzere, picasa web ile bu kadar yakın temasta olduğumuzun farkında bile değildim. Bundan sonra ne olacak bilmiyorum. Anladığım kadarıyla, blog bir yerde tıkanıp kalabilir.

      Sil
  4. çok güzel olmuş nihal hanımcım güle güle kullan.bu arada iyi bayramlar ve sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay'cığım. Ben de senin bayramını kutlarım. Sevgiler.

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?