AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

6 Şubat 2013 Çarşamba

NİLÜFER'İN BLOGU YAYINA BAŞLADI :)

Sevgili arkadaşım Nilüfer'in blogu yayına başladı. İlk çalışmalarını yayınladı. Henüz düzenlemeleri tamamlamadı, ama sizlerle buluşması için acele ettirdim. Yakında hem tasarımıyla, hem çalışmalarıyla, hem de yazılarıyla tadından yenmez bir blog olacak. Bir an önce ön sırada yerinizi kapın, benden söylemesi.

5 yorum:

  1. Ha haaa senin kamçı gelmiş, bence kork sen bundan böyle:)Hayırlı olsun blogu hemen takibe aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah yolcu ettim Nilüfer'i. Sen kaçırmışsın bir önceki yayını, bu sefer benim kamçı şakladı, bak neler yaptık O'na :D

      Sil
  2. bloğunu takibe aldım nilüfer hanımın.hayırlı uğurlu olsun nihal hanımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Alanay'cığım, yorumlarınız şevklendirecektir Nilüfer'i.

      Sil
  3. Ne iyi ettin de blog açtırdın Nilüfere, artık onun yaptıklarını da kıskanacağım kesin :))))

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?