AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

31 Mart 2013 Pazar

PAZAR GÜNÜ DEKUPAJI

Bu pazar gününün eğlenceliği de bu. Bezelye konservesi kutusu. Fistosu yine suluboya ile renklendirildi. Desen kutunun çevresinde 3 kez tekrarlandı. Boncukları yapacağım renge karar veremeyince ben de hepsini farklı yaptım. Bunun armut ve vişne desenli olanlarını da yapacağım. Üçlü set olsun. Kapak da uydurmak lazım. Kavanoz kapakları küçük kaldı. Fikri olan var mı?
Kullandığım desen buradan






10 yorum:

  1. Nasıl güzel fikirler buluyorsun:) Boncuk yapıştırma işine bayıldım. Çok yakışmış. Ellerine sağlık. Ama öbür didiklenmiş boncuk işini göremedik henüz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boncuk yapıştırmaya fena alıştım :) Baktım da hemen hemen bütün dekupajlarımda var. Havasını çok değiştiriyor, boncuk bir, fisto iki.
      Didiklediklerime gelinceeee aslında 1 değil 3 tane :)) Ama kapama kısmı ile başım dertte. Uyduramadım bir şey. Beklemedeler.

      Sil
  2. enfes olmuş nihal hanımcım.kapak kısmında alta mukavvayı boyayıp üzerini hamurla kaplasan ve alt geçme kısmınıda yina hamurla yapsan olur mu acaba?ilk aklıma böyle geldi:)

    YanıtlaSil
  3. İyi fikir Alanay'cığım. Haftaya pazar deneyeyim. Aslında şöyle ebâdı uygun bir kavanoz kapağı bulsam ne iyi olurdu. Yaşasın tembellik :)))

    YanıtlaSil
  4. kavanoz kapağı değilde şeffaf pilastik kapaklar varya uygun ebatta olanlar süper olur.kavanoz kapağının dişleri var ya dantelleri bozar gibi geldi.:)sevgiler ve hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  5. Hmmm haklısın Alanay'cığım. Bunu düşünmemiştim.

    YanıtlaSil
  6. Ayyy ben bu güzelliği kaçırmışım yaaa :(
    Çok güzel ama yaaa... kapak uydurdun mu? cd den yapabilirsin ortası da delik ya kulp monte edersin oraya mantardan filan olur... Takım olarak merakla bekliyoruuum... (takım olsun diye hep bezelyemi yiyeceksiniiiz) :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaaaaa ben bezelyeyi severim :)))
      Yok yapamadım daha, öylece duruyor, arkadaşları da yapılmadı tabii.

      Sil
  7. Arada salça da tüket e mi,likopen var .Güzel yüzünün ,cildinin güzelliği 90 yaşında da aynı kalsın diye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nalan'cığım ne diyeyim şimdi bilemedim ki, Uyku gibi şımarıp Mıırrrrk diyebildim ancak :))

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?