AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

14 Mart 2013 Perşembe

GECE EĞLENCESİ, BONCUK DİDİKLEMESİ

Gece eğlencesi boncuk didiklemesi :)) 





28 yorum:

  1. of çok şık!sen böyle didiklemeye devam et nihal hanımcım.şahane olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay'cığım, valla gerçekten de tam didikleme işi bu benim için. TV karşısında yapılacak başka iş yok sanki, üstelik başlangıç sıraları bana çok zor geliyor, çoğu zaman 8-10 kere söküp yeniden başlıyorum. Çatlak mıyım neyim :)))

      Sil
  2. Nihal ablaaaa, maşallah sana elinden her iş geliyor, çok şeker olmuşşşş, iyi günlerde kullan, öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cadı'cığım hobi dediğin şey komple bir paket halinde sunulmuş bizim gibilere. Hepimiz öyleyiz. Öpüldün.

      Sil
  3. Nihal abla ne kadar zaman oldu boncuklarımı elime almayalı, ne güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda'cığım öyle oluyor bazen, en sevdiğimiz işlerden elimiz soğuyor ya da araya başka işler girip ön sıraları kapıyor, sonra bir gün bir vesile ile yeniden dönüyoruz :) Sen de fazla ağlatma boncuklarını :) Sevgiler

      Sil
  4. Offf çok ama çok güzel olmuş Nihal'ciğim.Bak ben bunu hayatta yapamam ama bayıldım...bayıldım,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi, bu hiç senin söyleyeceğin laf mı yani Gülden'ciğim. Blog aleminde boncuk senden sorulur benim bildiğim. İstediğin zaman hemen şablonunu gönderirim sana.

      Sil
  5. Çok teşekkür ederim canım ama ben bu konuda çok solda sıfırım daha:)

    Hiç gözüm kesmedi seninkini,bu bambaşka bir teknik ama denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alttaki hasır kısmı buradan bulabilirsin, aslında niyetim videodaki modeldi ama izleyince göreceğin ikinci tabakayı beceremedim, bir daha deneyeceğim:
      http://www.youtube.com/watch?v=zbUFN6dI9iY

      Çiçeğin adresi açılmıyor, pdf formatında indirmiştim, facebook mesajı ile göndermeyi deneyeyim. Olmazsa mailine atarım.

      Sil
    2. Tamam canım benim çok teşekkür ederim,zor olacaksa lütfen uğraşma hemen yapamam nasılsa.

      Sil
    3. Facebook'a mesaj attım, yapamam deme çok kolay.

      Sil
    4. Çoook teşekkür ederim :)

      Sil
  6. hep didikle olur mu,çok harika işler çıkmış bu didiklemelerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur :D
      Çok mutlu eden sonuçlar değil aslında ya, boş oturamadığım için eğlencelik işte.

      Sil
  7. Unas pulseras preciosas!!
    Saludos
    http://judithbysucre.blogspot.com.es

    YanıtlaSil
  8. buna didkleme mi diyorsun nihal hanımcım enfes olmuş.fimo gibi bende hep didikle diyorum:) ellerin dert görmesin sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla tam şu anda yeni bir tane daha didikliyorum :) Fakat klips kısmı çok zorluyor, bilmiyorum uydurmaya çalışıyorum, sıkıldıııım :D

      Sil
  9. Resmen büyülendim. Allah bazı kullarına her güzelliği beraber veriyor:)) Seni nazarlardan korusun, sakınsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nedret'ciğim, ne diyeceğimi bilemedim, ne güzel sözler bunlar. Hepimizi korusun, sevgiler.

      Sil
  10. harika görünüyor gerçektende elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Sohbet, yorumunuzu nasıl olmuş da atlamışım, özür dilerim.

      Sil
  11. markazit takılara benziyor ne kadar güzel..ellerinize sağlık..sipariş alıyor musunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceyda Hanım, kum boncuktan yaptım. Boncuk işleri konusunda amatörüm, o nedenle sadece gördüğünüz modelleri yapabilirim.
      Uzun zamandır kil çalışma imkanım olmadığı için pek belli olmuyorsa da, asıl ilgi ve çalışma alanım polimer kil :))
      Sevgiler

      Sil
    2. polimer kil nedir bilmiyorum nihal hanım :) takı işini çok seviyorum ama dikiş diktiğim için vakit ayıramıyorum..takibe alıyorum sizi..bana da beklerim..

      Sil
  12. wayyyy çok güzellll, eline sağlık.............

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?