AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

6 Mart 2013 Çarşamba

NİHAYET YENİ TEMA :))

Yeni yıla gireli iki aydan fazla zaman oldu, zavallı blogcuğum hâlâ tozlanmış yılbaşı teması ile kalakalmıştı.
Ama vallahi keyfî tembellikten değil. Şahane bir şeyler çıkmasa bile, ille de her şeyini kendim yapacağım ya, işte o yüzden çok vaktimi alıyor. Çünki bilgisayarımda photoshop progamı yok. Paint, PowerPoint, Picasa karışımı ile de biraz zor oluyor. Zaten resim seçmek de benim için apayrı bir sorun. Neyse bütün gecemi bu işe ayırdım ve tataaaam işte bitti. Henüz bahar geldi sayılmaz ama bana ne, bana ne... bize ilkokulda bahar aylarını Mart, Nisan, Mayıs diye öğretmemişler miydi? Mevsim kayması filan beni hiiiç ilgilendirmez. Gelincik, papatya, erguvan da kullanmadım ki beni yazın ortasına kadar idare etsin :)))

Bu iki dekupaj resmini, kesip - ekleyip, eğip - büküp...


 bu hallere getirdim :)))

Şimdiiii, bu yazı nasıl nasıl bağlanır ki??? Hepinize iyi mevsimler desem.... :)))

8 yorum:

  1. Evet bahar geldi mi gelsin mi derken dışarıda güneş ama acaip soğuk.Torunla sıkıldık dışarı çıkmak istiyoruz.sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi mi gelsin mi demekle ne kadar haklısınız. Doğru dürüst kış da olmadı ki bahar gelsin. Ama ruhum bahar istiyor her dâim :))
      Sevgiler.

      Sil
  2. Benim ruhum da bahardan yaza geçiş istiyor. Ve de hep öyle kalsın istiyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii, sen Marmaris'de kışın bizim bahar dediğimiz mevsimi yaşıyorsun :))

      Sil
  3. Helal sana vallahi bayıldım o dekupajlardan vardığın sonuca... Videoyu açamıyon beceriksizsin diyenler utansın:))Ben de istiyorum böyle temalar yaaa:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o adamı sorma, nasıl sinirlendim, beceriksiz dediğine değil, bırak samimiyeti, hiç tanımam bilmem ki şakalaşalım, ortaya da yazmıyor, özel mesaj atıyor. Özel mesajdan asla cevap yazmam, öyle köpürmüşüm ki, içimde kalmasın diye ortaya yazdım, hiç değilse görür diye, ne yazık ki ismini yazınca link vermiyor. Amaaan neyse, işte öyle birden köpürüverdim.
      Sana da yapalım şekerciğim, yeter ki resmi sen seç deme, ne istiyorsun söyle.

      Sil
  4. Yeni temanız çoook yakışmış.Güle güle kullanın.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Işık Hanım. Bu sefer biraz romantik olsun dedim :))

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?