AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

11 Ağustos 2013 Pazar

LÜTFEN DESTEK VERİN: FREEDOM FOR TURKISH PILOTS

İki gündür gözüme uyku girmiyor desem yeridir.
Bu adamlar neredeler ne yapıyorlar, işkence görüyorlar mı? Sağ salim yuvalarına kavuşacaklar mı?
Bazı gazetelerin yazdığına göre 1 aydır bu tarz tehditler alınıyormuş. O zaman bu insanlar hiç bir güvenlik önlemi alınmadan nasıl yatılı olarak gönderilir? Bir minibüse bindirilip 70 yaşındaki şöföre nasıl emanet edilebilir?
En az 50 yere yazdım, facebook'da belki sizleri bıktırdım. İki gündür destek bulabilmek için çırpınıyorum, tırmalıyorum. Benim çocuğum 24 saatle kurtuldu bu durumdan. Oh bizim başımıza gelmedi diye kenara çekilip duramıyorum.
Buradan tekrar rica ediyorum. Facebookdaki Lübnan Dışişleri Bakanlığının resmi sayfasına (LİNK BURADA) pilotlarımızın bu resmini gönderin. Yazabildiğiniz kadar çok FREEDOM FOR TURKISH PILOTS yazın. Yoğun kamuoyu baskısı her zaman işe yarar.
Tek başıma yeterli olmama imkan yok. Yoğun desteğinize ihtiyaç var. Lütfen 2-3 dakikanızı ayırın. Her gün yapın bunu.
İsterseniz aşağıdaki resmi kopyalayıp gönderin, isterseniz facebookdaki bu resimli paylaşımın linkini kopyalayıp yapıştırın LİNK BURADA

LÜTFEN DUYARSIZ KALMAYIN

7 yorum:

  1. Nihal Hanım,
    Sitenizi ve yazınızı tesadüfen gördüm ve çok beğendim. Fazla tepki verdiğimi düşünenler olabilir ama sevgilinizin, eşinizin, babanınızın, annenizin kaçırıldığını ve haber alamadığınızı düşünün... Kolay mı? Benim sevgilim orada değil ama olabilirdi,kendisi de pilot ve o gün orada yatısı olabilirdi, olmamış şey değil... Yapılanlar çok kötü ancak maalesef kimsede bir tepki yok... Duyarlılığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke isminizi de yazsaydınız. Adsız yorumları yayınlamıyorum aslında. Ama bu konu önemli. Tepki ve destek veren arkadaşlarımın haklarını yemek istemem. Facebook ve Twitter'da arkadaşlarımın bir kısmı desteklerini esirgemedi. Gönül ister ki kat be kat fazla olsun. Önemli olan o genç insanların kurtulması.

      Sil
  2. hemen paylaşıyorum canım.

    Bunları yaşayabildiğimize inanamıyorum:((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lütfen Hatice Hanım,
      Her yerde paylaşın, facebook twitter ne varsa.
      günler geçiyor, bu adamlar orada ne durumdalar?

      Sil
  3. Haklısınız.İnşallah başarılı oluruz.

    YanıtlaSil
  4. Çok üzgünüm:(

    Paylaşıyorum hemen...

    YanıtlaSil
  5. Bahce Perim, ♥GÖNÜL ÇELEN♥, desteğiniz için teşekkürler. Ama paylaşmanın yanı sıra lütfen verdiğim linke gidip yazmayı da ihmal etmeyin.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?