AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

20 Aralık 2013 Cuma

YENİ TELEFON KILIFI MODELLERİ, KAPI ÇELENKLERİ

Acil yayın :)
Son kılıf modelleri.
Birkaç tane de kapı çelengi yaptım. Bazılarını sadece yılbaşı ile sınırlı olmasın diye farklı renklerde hazırladım.
Son polimer kil çalışmalarının resimlerini çekemedim. Hepsi kutulara yerleşti. Birazdan çıkıyoruz. Standcık yerleşecek. Yarın açılış vaaaaaar :))

PEMBE SÜSEN


 PORTAKALLI KEDİ


 BEYAZ ZAMBAK


 ORMAN ÇİÇEĞİ


 TAHTA ATLAR


JOKER


KÜKREYEN ASLAN


PUFFIN


KELEBEK KADIN


KİTAPLI KADIN


KEL KARTAL










6 yorum:

  1. Nihal Hanım başarılar diliyorum. Kalbim sizinle dilerim istediğiniz sonuçlarla dönersiniz fuardan. Bu arada son çalışmalarda harika olmuşlar ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. hepsi ayrı ayrı sanat eseri.harikalar.ellerine sağlık.
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  3. Hepsi birbirinden güzel ve şık olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Juliette, Halime Hanım'cığım, sevgili NOWACRAFT, güzel dileklerinize ve moral verici sözlerinize çoook çoook teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. harika bayıldım telefon kılıflarına..ellerinize sağlık..ücretleri nasıl acaba? emek sensine baktım dükkanınıza ulaşamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Şu sıralar Harbiye Askeri müzedeki fuardayım.29'u akşamına kadar devam edecek. Oraya gelme imkanınız varsa hem tanışırız, hem de özel fiyatlardan (55 TL) yararlanabilirsiniz. Uzaktaysanız bu rakama kargo ücreti eklenir. Sevgi ve selamlar

      Sil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?