AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

29 Ağustos 2014 Cuma

BARİ ŞIK OLSUN... :)

Evet, tamam, biliyorum sigara sağlığa zararlıdır. İnşallah bırakırım. Bu konuyu geçelim lütfen.
Bari şık olsun dedim. Sigara tabakama rölyef yaptım.
Bu kabartma kaplama işi pek bir dallanıp budaklandı, Sonunda hızımı alamayıp Uyku'nun kuyruğunu da kaplayıp kabartacağım o olacak :)))))





5 yorum:

  1. Çalışmalarınızı çok beğendim ellerinize sağlık çok temiz görünüyorlar:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Byesra, beğenmenize sevindim. Çalışırken gerçekten çok titizleniyorum.

      Sil
  2. Çok güzel çalışmalar ortaya çıkarıyorsunuz, arada sırada vakit buldukça bloğunuzu baştan sona geziyorum, gezindikçe de hayranlığım artıyor, elinize gözünüze sağlık, ilham amcaya da selamlar, size uğradığında arada sırada bana da gönderirseniz sevinirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun Dilek Hanım. Ah o ilham amca yok mu? Pek ender uğruyor :)

      Sil
  3. öncelikle uykunun kuyruğundan uzak dur bence diyorum :))))))
    ama onun dışında her şeye el atabilirsin çünkü ortaya muhteşem güzelliklerde çalışmalar çıkarıyorsun.çok beğendimmm!

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?