AZ LAF, ÇOK İŞ

Polimer kil ağırlıklı, pek çok şeyin resimlenmiş yapım aşamalarını bulabileceğiniz bir blog olmasına çalışıyorum.
Internet kullanmasını bilene, açık bir okul. Pek çok hobim var ve ben bu konuda oradan çok yararlanıyorum.
Bu blog aslında biraz da borç ödemek için. Ben epey yol aldım, şimdi yeni başlayanlara da ben faydalı olayım istedim. Deneyimli arkadaşlar da blogumu severlerse, onlarla da fikir alış-verişinde bulunmak, kadayıfın kaymağı olacak :)

13 Mayıs 2015 Çarşamba

BİTTİLER, YAVRULARI DA OLDU, HEPSİ UÇTU GİTTİ :)

Önceki yayında baykuşlarımı bitirmeyi bekleyemeden yayınlayıvermiştim.
İşte bittiler. Ama ben bunları yayınlayana kadar, yavruları da oldu, hepsi yeni yuvalarına uçtu. Herkes güle güle kullansın.
İşte vedalaşmadan hemen önceki durumları.
GÜZ BAYKUŞU
YAZ BAYKUŞU

KIŞ BAYKUŞU

4 yorum:

  1. Nihal hanım bu güne kadar gördüğüm, neyden yapılmış olursa olsun en şahane el emeği baykuşlar. Ellerinize sağlık sahipleri çok şanslı.
    Konserinizin gönlünüzce geçmesi dileğiyle alkışınız bol olsun:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice Hanım.
      Ahhh konser... yine mideme kramplar giriyor. :)

      Sil
  2. Şahane görünüyorlar ! Renk geçişlerine, gözlerin canlılığına, ince işçiliklerine bir daha uzun uzun baktım.
    Ellerinize sağlık, sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Hoşgeldiniz. Bir merhaba demeden gitmezsiniz değil mi?